28 April 2013

CARA UNTUK CONSUME 
SHAPE PLUS DAN EVE FIBRE


Kali ni k.ina nak kongsikan cara yang betul untuk ambik Shape Plus dan Eve Fibre. Takleh la sesedap rasa jer ambik kedua-duanya ni. Nanti bila tak berkesan, mulalah nak salahkan produk. Yang lagi teruk, salahkan seller. Cakap kami ni nak kikis duitlah... nak untunglah.... padahal diri sendiri yang tak boleh nak disiplin. Produk kami takde rutin diet yang berat. Tak perlu nak pantang karbo atau pantang makan buah-buahan. Syarat utama dan paling penting, anda semua perlu cukupkan minum 4 liter air masak sehari untuk kesan maksimum. In shaa Allah dengan izin Allah pasti anda akan dapat rasa perubahan samada dari segi timbangan mahupun inci. Jangan kita fokus nak kasi timbangan turun sahaja. Inchess loss lagi penting. Ada customer k.ina yang dari segi timbangan takde banyak beza tapi beliau boleh rasa dari segi inchess loss bilamana baju serta seluar yang biasa dipakai terasa longgar. Itu maknanya badan anda dah bertindakbalas dengan Shape Plus dan Eve Fibre. 




Shape Plus perlu diambil pada waktu pagi sebelum breakfast. Kalau ada masalah gastrik, bolehlah ambik selepas breakfast. Kalau boleh ambik seawal pagi yang mungkin supaya Shape Plus ada banyak masa untuk bakar lemak. Waktu lunch tu ambik meal macam biasa. Kalau nak loose more weight, bolehlah ambik meal tu half dari biasa. Kalau biasanya makan 2 pinggan, bolehlah ambik sepinggan...hihihi!!!! Elakkan makanan yang berminyak dan bergoreng. Please jangan cut carbo! Kalau anda amalkan tak makan nasi, nanti sampai satu tahap anda dah tak boleh nak puasa makan nasi then anda akan kemaruk makan nasi. Time tu, tengoklah..... badan anda akan naik mencanak-canak! 




Then Eve Fibre pulak anda boleh ambik sebelum lunch atau sebelum dinner. Ikut kesesuaian waktu anda. Kalau tak boleh nak ambik waktu siang, boleh jugak ambik sebelum tido. Fix kan masa betul-betul sebabnya Eve Fibre ni fungsinya untuk detoks badan n clearkan usus.  Makanya, bila Eve Fibre dah menjalankan tugasnya anda akan MEMBUANG.... tapi bukannya cirit - birit ye kawan-kawan. Takde rasa memulas - mulas yang kronik cam kita minum teh orang kampung tu....tidak sama sekali. Eve Fibre ni bertindak mild sahaja pada perut. Macam kita nak membuang biasa tu shj dan cuma 1-2 kali sahaja membuang kebiasaannya bergantung pada jumlah toksin dalam badan anda. Kalau banyak, makanya banyaklah yang akan keluar. Tapi satu yang pasti selepas ambik Eve Fibre ni anda akan terasa lega. Recommended pada yang ada masalah perut buncit, sakit tumit dan selalu sangat pening kepala. Cubalah Eve Fibre, pasti anda akan suka!!!! Dinner pulak, disarankan ambik selewat-lewatnya pukul 7 malam. Pada waktu malam tu janganlah biar perut kebulur pulak. Makan yang ringan - ringan untuk alas perut. Yang paling penting. cukupkan 4 liter air masak sehari. Air ni akan bantu singkirkan lemak yang dah dicairkan oleh Shape Plus keluar dari badan. So kalau anda taknak duit anda tu sia-sia, silalah ikut aturan yang k.ina bagi ni. Bagi yang dah cuba aturan yang k.ina bagi ni tapi STILL tak kurus jugak, maknanya badan anda tu terlampau banyak lemak tepu cam dalam gambar kat bawah ni.


Kalau lemak tepu, memang dah takde cara lain dah... anda perlulah senam sikit-sikit. Senaman yang ringan sahaja. Memadai dengan kemas-kemas rumah bagi keluar peluh sikit dan kasi lemak tepu tu mudah cair. Those yang lemak tepu ni, HARUSLAH BERSABAR....... INGAT! LEMAK TU DAH BERTAHUN-TAHUN DUDUK DALAM BADAN ANDA. So memang akan ambik masa sikitlah nak turun.


Kesimpulannya, mudah sangat nak kurus dengan set kombinasi Shape  Plus dan Eve Fibre ni. Lagsung takde stress! Jomlah cuba......:) 

5 ulasan:

  1. hai..saye berminat utk mencube..ada ape2 promotion tak untuk shape plus n eve fiber?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai sis
      skrg ni ada promo extra 2 peket sp/box.
      harga masih sama
      1 box - RM120
      buy 2 free 1 - RM240

      eve fibre
      1 box (15 peket) - RM70
      2 box - RM130

      sp+ef utk sebulan RM370
      free poslaju semenanjung
      Sabah/Sarawak add RM20

      boleh trus sms/wasup 019-9397279 sekiranya berminat ye sis. saya akan consult...:)

      Padam
  2. Rasanya nak cuba SP +EF ni tapi risau nti cirit birit sprti produk lain, nak slim bhgian perut dan paha saja

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam Mizie,
      boleh ambik sp dan fibre. fibre tu selain fungsinya untuk detoks, boleh atasi masalah perut buncit jugak. antara faktor utama perut buncit ni disebabkan najis terlonggok. ef ni takkan sebabkan cirit birit. bertindak mild sahaja pada perut. macam proses kita nak membuang biasa sahaja. kalau betul2 berminat, boleh sms/wassup 019-9397279. sekarang ni ada promo free 4 peket/box sp. memang sgt2 jimat...

      Padam