20 Ogos 2013

Terasa nak share testi ni di blog...:)

Salam lebaran pada semua di luar sana. K.ina pasti ramai lagi yang masih dalam mood raya. K.ina pun still lagi terasa bahang aidilfitri. Makan memang tak hengat!!! Semuanya k.ina bedal...tapi tak perlu risau. Shape Plus dan Eve Fibre kan ada. In shaa Allah berat maintain...:)

Ok. Kali ni k.ina nak kongsikan testimoni dari pelanggan Shape Plus dan Eve Fibre. K.ina jarang nak kongsikan testi diblog cuma bila tengok testi ni pakai baju ala-ala baju raya ni...mood menulis tu tiba-tiba datang...hihihi... Ok, jom kita tengok gambar testimoni ni. K.ina kongsikan jugak testi bertulis dari beliau yerrr....


"Berat hampir 60kg ...rasa tak selesa berat makin naik...n cuba cari produk bersesuaian untuk kembali kepada berat asal 53kg...cuba dengan SP Plus....belum habis satu set...dlm masa 3 minggu turun 3 kg....lepas sebulan....turun 4 kg....n skrg kembali berat asal - 53 kg....walau berhenti sekejap berat tidak naik....n makan tak berpantang....produk terbaik...tq SP Plus..."

Amacam u olls? Ketara tak? Berat cuma turun 7kg tetapi dari gambar ni jelas kita dapat tengok perubahan dari segi inci kan??? Lengan dan muka memang kelihatan lebih kecil. Inilah yang kita nak. Janganlah kita duk mengharap penurunan dari segi timbangan sangat. Bagi k.ina inchess loss lagi penting. Macamana nak tahu kita dah berkurangan dari segi inci??? Senang aje. Bila baju dan seluar yang kita pakai tu kebiasaannya sendat, then tiba-tiba jadi longgar...haaa!!! tulah dia inchess loss.... bagi pompuan pulak, kadang2 cincin dan gelang pun dah boleh pusing-pusing. Biasanya ketat.. tak bergerak langsung.... sekarang semua dah longgar daaaaa.... So mpral of the story yang kita dapat dari testi kat atas ni, Janganlah sibuk nak turun sampai berpuluh-puluh kilo... yg kat atas ni cuma 7kg jer dek non... tapi... ketara sangat susut kan???kan??? kan???

So jomlah reramai consume Shape Plus dan Eve Fibre..... in shaa Allah dengan izin Allah pasti berhasil...
boleh sms/call 019-9397279 sekarang untuk order atau sebarang pertanyaan....:)

Wassalam...

p/s : nanti dalam entri seterusnya k.ina nak share testi dari pelanggan k.ina sendiri. tunggu mood mai dulu..hihihi!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan