10 Jun 2013


LANUN SHAPE PLUS MAKIN MENGGILA!



Sebelum ni saya ada buat post tentang Shape Plus tiruan di pasaran. Alhamdulillah, bila pihak syarikat mengambil inisiatif dengan menukar packaging baru ( kotak dan peket  baru ) beserta hologram yang tertera no siri setiap produk, ramai pengguna di luar sana yang telah sedar tentang kewujudan Shape Plus tiruan ni. TETAPI!!!! Nampak gayanya si lanun - lanun ni masih lagi tidak berputus asa. Terbaru mereka turut meniru kotak baru Shape Plus untuk mengelirukan pengguna di luar sana. Malahan harga yang ditawarkan pun jauhhhh lebih murah. So kepada semua pengguna di luar sana, jangan terpedaya. Shape Plus tidak di jual di toko - toko jamu. Sila semak senarai agen berdaftar di sini Agen Rasmi Shape Plus . Sekiranya tidak tersenarai, jangan ambil risiko. Kami tidak akan bertanggungjawab jika terjadi sebarang masalah berkaitan Shape Plus tiruan ini. Kotak luaran memang sama jika anda bandingkan antara yang asli dan tiruan. Hanya satu sahaja yang membezakan antara Shape Plus asli dan yang tiruan iaitu bila anda mengoyakkan hologram produk asli, akan tertera 3 huruf iaitu ABX dan yang tiruan tiada ABX. Boleh rujuk gambar di bawah.



So kepada semua lovely customers di luar sana, jangan tertipu. Beli yang original. Boikot produk tiruan! Boleh terus sms/call 019-9397279 utk order ya!!!! Wassalam.....

1 ulasan:

  1. salam..
    nak tya, kalo shape plus yg manufactured sbelum mei 2013 guna peket xde gmba ke? lpas tu tgok kt kotak xde pun tnda hologram sume ni. konfius plak. sbbnya sy xbeli sndiri. kak ipar yg bg.

    BalasPadam