31 Ogos 2013

Mereka yang dah berjaya. Anda bila lagi???

Salam hujung minggu semua...
Ok, kali ni taknak celoteh panjang cuma k.ina nak kongsikan testimoni bergambar pengguna Shape Plus dan Eve Fibre yang dah berjaya di bawah bimbingan k.ina. Alhamdulillah, berkat usaha dan semangat mereka yang kuat, mereka berjaya mencapai berat idaman mereka. Apa yang selalu k.ina tekankan, ikut aturan mudah yang k.ina bagi dan PASTIKAN CUKUP MINUM AIR MASAK. In shaa Allah, ANDA PASTI BERJAYA! Testimoni k.ina ni kebanyakannya wanita cuma seekor sahaja kumbang dan beliau baru sahaja melangsungkan perkahwinan baru-baru ini. Alhamdulillah, bila dah kurus, gambar kawin pun cantikla kan???
So guys, sila jamu mata dengan testimoni pelanggan k.ina ni. Semoga menjadi pendorong pada anda semua.   Pada yang masih lagi tercari-cari produk kurus yang memang terbukti berkesan, jomlah cuba Shape Plus dan Eve Fibre. Anda pasti puashati! MUNGKINKAH ANDA TESTIMONI k.ina SETERUSNYA???? 

Ni testimoni k.ina yang terawal. Waktu ni time anak dara. Sekarang ni dah jadi ibu dah pun. Malahan dia pun dah jadi agen k.ina sebab yakin dengan keberkesanan produk. Alhamdulillah...

Ni pun antara testi terawal k.ina. Seorang pelajar. Kalau umur muda-muda lagi, memaang cepat dapat rasa penurunan since lemak pun tak tepu lagi kan??

Yang ni pulak polis. Dapat berat idaman dalam masa yang singkat jugak sbbnya dia tensen anak sulung asyik duk cakap "Mama gemuk!". Akhirnya dengan semangat yang kuat, beliau berjaya dan beliau pun ada suggest pada kawan-kawannya untuk ambik Shape Plus dan Eve Fibre...:)

Satu-satunya kumbang yang ada. Almaklumlah, kaum adam ni kan pemalu sikit. Mana nak share testi ni kan? Alhamdulillah memang dia suka sangat dengan perubahan bentuk badan dia. Time kawin pun segak ajer. Beliau ni pun polis jugak. Kerja ikut shift, so k.ina memang guide dia betul-betul sampai berjaya. 
Ini testi terbaru k.ina. Muda lagi. Ramai yang tegur dia dah kurus. Perut buncit pun hilang. Dia pun amat berpuashati. Alhamdulillah.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan